CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday 18 November 2011

16 NOVEMBER 2011

HUH . . .  . mstyh korank semua happy kan blea hari jadi korank semua orank yank korank sygs egt an . . huhu . .wlau pown happy cm nea pown korank smua kene egt cbb smkin hari kita smakin usia kita hampir tua dan hampir nazak la aku nux jauhkan azab api neraka. . huh . . mengerikan . . wlaupun aku jahat tapi aku taw ape yank aku wt slmany . 
aku hanya manusia biasa yank penah melakukan kesalahan tetapi aku boleh baiki kesalahan aku . . hari yank baru dan azam yank baru . . aku nux berjaya dalam hidup  . .aku nux wt yank tebaik untuk diri aku . . aku nux hidup bahgia nan orank yank aku sygs  . . rindu kat dy . . but hanya mampu doakan dy tenang di alam sana. . harap dy d tmpatkan di tmpat orank ynk berimaman . . amin . . 

walau ape pown aku nux mulakan hidup yank baru . .aku xnux sia-siakan hidup aku cam 2 jea. . life must go on . . huhu . . walau dy jauh nan aku. .dy egt hari jdi aku . . happy sgt bila dia lafaz kan perkataan yank aku tunggu2 slama ny . . sygs kau sygs. .love u so much . .

No comments:

Post a Comment