CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, 10 November 2012

SENTIASA DALAM INGATAN

Hai semua .  
Eyyna nak gtau semua yang ABAH @ MOHAMED SHARIFF B. MADAR MYDIN
dah meninggal . :'(

8/11/2012 adalah tarikh ABAH aku kerahmatullah . semoga rohnya dicucuri rahmat. . 
Abah . . eyyna sayang abah sangat-sangat .
eyyna sentiasa doakan abah di tempatkan pada orang-orang yang beriman ..
eyyna sayang abah . .
eyyna rasa eyyna terkejut sangat bila ibu call kata abah dah meninggal..
eyyna janji eyyna akan jaga BABY & MAK lelok . . 
>>sayang ABAH sampai bila-bila<<

#ABAH aku HERO aku !!

Monday, 29 October 2012

Raya Oh Raya

 
FUYUUHHH . .FUUYUUHH .. FUUYYUUHH . .
haha.. gila sebentar .. 
hai kowank . .
aku naa post pix RAya aku nan MEMBER2 rapat aku ny . . 
kejap yaw . 



Raya VS Kawen .


Hello semua . . msty kowank pelik ann napa TAJUK aku len macam skit . . 
haa . . naa tgok taa apa yang pelik . .japp awww . .




huhu . NY laa yg aku maksud ka..kakak aku yang sulong kawen laa . . 

TIME 2 SHOOPING!

Hai semua. . 
sht x ny ??
naa tgok pix aku p SHOOPING raya nan kawam2 aku taa .. ?? japp naa UPLOAD !

                        HAA...masa ny kami kuaq ramai2 mamam McDonald's laa . . hehe
                                                            #Muka kenyang jaa !
                                                ny dy 3 DARA PINGGITAN .HAHA
                                                #LAWA X pix ny ? tgok laa sapa yg SNAP !

                      oK , Ny laa kawan2 aku . aku kuaq na deypa laa . BEST gilaa . . hahaha . .
                                                 

RAYA HAJI

Hai semua . 
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada semua umat islam .
haa . sebut ja raya HAJI semua lembu2 nan kambing msti takot . huhhu
nak tgok taa pix RAYA HAJI kami .jap naa UPLOAD !
                             Haa , ny dy my CYUNK ! haha . kami raya sama-2 tanpa bf disisi .


      HAHA , yg sebelah kanan aku tew MAMA . dia dah cam mak aku sendiri laa . .SYG MAMA .
                                    #Masa ny otw naa piy umah macik ,(adx mama)!
HAHA . .  ny Farah ..otw balik dari KARAOKE Parit Buntaq !
#muka penat ja !

Tuesday, 7 August 2012

Panas Hati law Hati dipermainkan !!

 
 
 
hai semua . . hermm lama taa belog-belog rindu lak..
ada cerita sedeyh naa cita cian tat adik aku sowg ny baru ja jadi single sat . .hemm . . sbaq nahh.
banyak lagi laki had boleh jadi pakwe unx laa. . .
aku turut bersimpati atas apa yang berlaku . sbaq k .  bunga bukan sekuntum kumbang bukan sekoq , tapi sebab bunga bkn sekuntum la kumbang 2 merela sgt p cari bunga lagi sekoqkan..perrgghhh . . panas lak dya wt hg cam ny . . tapa ada hari kyta balas balik tapi lebih baik unx study bg abeh dulu . .aku rasa nak tumbok2 ja muka dya toe. . sedeyh ja dgaq .. sbaq nah... allah maha mengetahui apa yang terjadi . .mungkin jodoh hang bukan dengan dia tapi dengan owg yang lebih baik daripada dia..ok . .

Sunday, 15 July 2012

Bermulanya hidup baru


Hai semua , aku dah mula kerja dah . huhu . . happy sangat sebab dapat kawan-kawan baru yang sama kepala gelong macam aku . Hahaha . kowank memang best la walaupun aku baru kenai kowang . 

Monday, 4 June 2012

susah dan senang



 
 
Hidup akan susah law kyta susahkan , dan hidup takan senang law kyta senangkan.
tak semua dalam dunia ni mudah.

Tuesday, 15 May 2012

SABAN HARI DISAKITI!



 
hai smua , haa lama taa belog-belog kad sini rindu lak .
tapi rindu lagi kad mamat sowg 2. dy wt aku ny cam taa wujud jaa lam hidup dia..
hari demi hari kesabaran aku semakin berkurang. skunk ny aku naa buad tatau jaa..
biaq dia rasa sikit. bukan main susah lagi naa angkat telefon. bukan susah sangat pun.. 
dah la mesej pun naa balas susah. bila call ja asyik busy-busy jaa.. bosan cam ny..
aku ny daa cam x penting lam hidup dia..soo.. skunk ny aku plak naa wat tatau kad dia..
baru ada akai..biaq dia rasa cam na aku rasa..
bila jawap telefon xdan naa cakap papa dah ttop..
awad ceq law jawap telefon awad telepon 2 leh meletop kaa??
sabaq jalaa nan pagai orang zaman sekarang ny..

Tuesday, 1 May 2012

MENAHAN KEPERITAN


Hai semua..
wah lamanya taa update belog ny haa..
manyak gat cita na cita tapi na buad cm na kesuntukan masa...:(
hari ni genap seminggu ceq akewd perot ta ilang agyh ..
asyik akewd ja sampai taa lalu naa mkn lorh ..na buad cam na ny ..
ubat daa mamam daa tapi taa baik-baik gak .hmmm..
tolonk ceq , ceq akewd pewot..haaaa :'(

Monday, 12 March 2012

HANG OUT WIFT MY LOVELY SISTER


Hey smue . .
misz my blog pulak coz lama ta mengupdate kan . .hhuhu
kowank smua cyad ta ?? harap-2 cyad oke. . 
ceq na cta yanx ceq happy cgt sbb mggu lpas ceq hangout nan my sister. . 





deypa ny the best in the world la..sayg deypa sgt-2 . deypa tempat aku luahkan tension-2
aku lau aku marah . .huhu . .tapy deypa memank terbaik la..
sayg hampa along nan tasha..  muaahhh...

p/s:hampa memank TERBAIKK la. . sayg hampa ALONG & TASHA !!

Friday, 2 March 2012

MENGIMBAS KENANGAN LAMA

 Hye smua..hehe , haaa ceq bagi salam jangan lupa jawap tau . . 
dosa lau ta wajaq. . hekhekhek . . 

haa....ceq na cyta sal tajuk had ceq toleh kad atas uhh . .
sebnaq nya ceq rindu zaman ceq bujang dlu .. haha. .
gegeh ahh..bujang la sanad an . .ahakz. . 
hek..hekk..hekk . .

ceq rindu deypa weyhh !!
na tau ta rindu sapa ?

wahh ..haa..rindu kad deypa niy la..lma ta HANGOUT nan deypa ha..
misz sgt-2 masa niy . .

p/s:pix ny amik pas habeh tusyen !!

wahh..ownk p tusyen kami dok jadi model tepi jalan..haha . .biaq la, kami ja..hampa ada?? tadak an..haha . 
rindu deypa..na kuaq pon susah da skunk ny . .kuaq pon kena bawak pakwe masing-2 cam deypa ny kena gam 2 plak..haha..pape pown kowank memank terbaikk la saygs kowank . .

p/s : harap-2 kyta kekal kawan sampai mati nah :)

Wednesday, 29 February 2012

KENANGAN KAMI BERSAMA !

 
Hye smua....
rindu belog ceq ny haaa.... hehhe . 

first sekali ceq nk ckp thankz cbb sudi masok belog ceq ny oke..
masa lapang anda sangat-sangat lah ceq hargai..

ceq sbnaq nya na cyta sai kawan-2 ceq mase ceq skolah dlu . .rndu dypa sgt-2 aih . .haa. 
hampa na tau sapa dypa 2 jap na upload pic dypa. .


huhu . . ny la mber-2 kelas aku hehee . .dypa ny smua kool ja...tapy mmg terbaik la..
rindu dypa sgt-2 tyh na jmpa dypa ..na kumpul alik cam dulu-2 . .
misz kowank smpai lani..ummm . . :'(

Monday, 27 February 2012

Saked weeyyhh !!!

Asalamualaikum

Hai smua, ta jawap salam dosa tau..allah marah...saya pon marah . . haha

hari ceq saked sgt-2. .ceq ta tahan saked sgt-2 da..cam na mati pon ada pnya la saked perot ya allah...tuhan ja yg tau..cm nk meletup ja perot ceq ny ha...
ceq tatau na buad cm na dah..ta bule dah ny.. tdoq pon xleh..dok tahan ja..
dah la tadak sapa kat umah, umm..
sdeh nya...mne g smua ownk yg sayg kan ceq..smua xdak..
diownk ta peduli lgsung kat ceq. . 
ceq dah x dprlukan lam hidup depa ka???
atau depa dah ade ownk lain yg leh happykan hidop diownk . .
ceq hnya mampu doakan diownk shat ja...
pape pown kowg doakan ceq cpat smboh nah . .

p/s:saked sgt-2 tapy tade sape pedulikan ceq kat sini :(

Sunday, 22 January 2012

GONG XI FA CAI

WAAA . . GONG XI FA CAI .. kpd smua yanx chinise-2 oke. . waa . . best nya tgok depan umh aq. . meriah gile doh . . punye la sronok men mercun smpai ta berhenty lagi . .dahsyat sguh cina zaman la ny . .
huh . .sakit aty toi la nux tdoq pown x ley sbb mercun depa peerrgghhhh . . . bule pecah gegendang telinga aq ny . . ciap dok lawan kiri kanan depan belakang lak . .hahah . .tap[i pape pown GONG XI FA CAI  ...

Monday, 2 January 2012

OH ! 10 Ciri Lelaki Kasnova

ASSALAMUALAIKUM !!
ta jawap dosa aw. . huhu .
ary ny ceq dea tip ckyth nux kongsi-2 na ampa suma. . 
ha nux taw ta tip sal pea ?? huhu . .sal laki lorh . . huhu . .
tyh korank ajin bace oke ta pakse pown . . tip ny tok korank gax tanax bk pakwe-2 korank berkasanova nan korank oke. . huhu . . 
1. Di awal perkenalan, si dia menjadi insan yang paling mulus. Apa sahaja yang kamu mahu semuanya akan di penuhi. Namun harus di ingat semua itu hanya mampu bertahan tidak lebih sebulan. Sedikit demi sedikit si dia akan menunjukkan taringnya.
2. Sentiasa kemas dan perwatakannya seperti berada, tapi sebenarnya poket kosong. Kalau ada pun cuma untuk buat pelaburan memikat kamu di awal perkenalan kemudian duit kamu pulalah jadi mangsa.
3. Lelaki kasanova tidak pernah patuh pada janji, tengok sahaja setiap kali kamu keluar dating. Siapa yang akan sampai dahulu.
4. Sering beri pelbagai alasan apabila kesilapannya dapat dikesan. Lebih jelas lagi dia juga sering mempersalahkan orang lain atas kesalahannya sendiri.
5. Mementingkan kekemasan diri dan pakaian yang dipilih juga bukan calang-calang jenama. Maklumlah nak memikat ramai mangsa.

6. Baru kenal tidak sampai seminggu sudah berani mahu sentuh-sentuh di bahagian yang sensitif. Sengaja mahu menggoda kamu untuk pergi lebih jauh.
7. Apabila keluar dengannya, dia selalu tunjuk macho depan kamu. Ada masanya dia akan menegur perempuan lain dengan ramah di depan kamu. Kononnya mahu buktikan pada kamu si dia tidak curang di belakang kamu. Tetapi dia memang peramah dengan semua orang.
8. Selepas sebulan berkawan, si dia berani minta wang untuk di pinjam. Tanpa sengan silu si dia memintanya daripada kamu.. Ha… alasan yang diberikan untuk meminjam itu mmg konkrit dan silap-silap hari bulan kamu akan termakan dengan kata-kata manisnya.
9. Lelaki kasanova biasanya mempunyai paras rupa yang agak tampan sebab itulah perempuan muda cair dan jadi mangsa. Jangan mudah percaya pada wajah tetapi percayalah pada hati.
 
10. Jarang bercerita tentang keluarganya apatah lagi mahu membawa kamu berjumpa ibu bapanya. Ini sememangnya perkara yang sering berlaku. tetapi harus di ingat juga ada kalanya mereka ada mengajak tetap ajak ajak ayam sahaja. Mulut kata ya dalam hati tidak.

OH!10 Petanda Dia Jodoh Kita

                                                              ASSALAMMUALAIKUM .  
Hye smua ary ny ceq nux kongsi ckit tip yank bule kta pertikaikan dari segi masa depan kita smua tapi jgn terlalu percaya sgt oke , ceq cuma kongsi-2 jea nan ampa smua taw.. bace oke jgn ta bca lax aw . .aw. . huhu .

          Jodoh adalah perkara yang sudah ditetapkan oleh Allah yang maha Esa. Tetapi bagaimana kita mengetahui dia memang ditakdirkan untuk kita? Allah SWT mengurniakan manusia telinga untuk mendengar, mata untuk melihat dan aka untuk berfikir. Jadi gunakan sebaik-baiknya bagi mengungkapkan rahsia cinta yang ditakdirkan.
Dua manusia yang rasa mereka dapat hidup bersama dan memang dijodohkan pasti memiliki ikatan emosi , spiritual dan fizikal antara keduanya. Apabila bersama, masing-masing dapat merasai kemanisan cinta dan saling memerlukan antara satu sama lain. Lalu gerak hati mengatakan, dialah insan yang ditakdirkan untuk bersama. Benarkah ia seperti yang diperkatakan?
Berikut adalah 10 petanda yang menunjukkan dia adalah jodoh kita :

 
1. Bersahaja Kekasih kita itu bersikap bersahaja dan tidak berlakon. Cuba perhatikan cara dia berpakaian, cara percakapan, cara ketawa serta cara makan dan minum. Adakah ia spontan dan tidak dikawal ataupun kelihatan pelik. Kalau ia nampak kurang selesa dengan gayanya, sah dia sedang berlakon. Kadang-kadang, kita dapat mengesan yang dia sedang berlakon. Tetapi, apabila dia tampil bersahaja dan tidak dibuat-buat, maka dia adalah calon hidup kita yang sesuai. Jika tidak, dia mungkin bukan jodoh kita.
 
2. Senang Bersama Walaupun kita selalu bersamanya, tidak ada sedikit pun perasaan bosan, jemu ataupun tertekan pada diri kita. Semakin hari semakin sayang kepadanya. Kita sentiasa tenang, gembira dan dia menjadi pengubat kedukaan kita. Dia juga merasainya. Rasa senang sekali apabila bersama. Apabila berjauhan, terasa sedikit tekanan dan rasa ingin berjumpa dengannya. Tidak kira siang ataupun malam, ketiadaannya terasa sedikit kehilangan.
3. Terima Kita Seadanya
Apapun kisah silam yang pernah kita lakukan, dia tidak ambil peduli. Mungkin dia tahu perpisahan dengan bekas kekasihnya sebelum ini kita yang mulakan. Dia juga tidak mengambil kisah siapa kita sebelum ini. Yang penting, siapa kita sekarang. Biarpun dia tahu yang kita pernah mempunyai kekasih sebelumnya, dia tidak ambil hati langsung. Yang dia tahu, kita adalah miliknya kini. Dia juga sedia berkongsi kisah silamnya. Tidak perlu menyimpan rahsia apabila dia sudah bersedia menjadi pasangan hidup kita.
4. Sentiasa Jujur
Dia tidak kisah apa yang kita lakukan asalkan tidak menyalahi hukum hakam agama. Sikap jujur yang dipamerkan menarik hati kita. Kejujuran bukan perkara yang boleh dilakonkan. Kita dapat mengesyaki sesuatu apabila dia menipu kita. Selagi kejujuran bertakhta di hatinya, kebahagiaan menjadi milik kita. Apabila berjauhan, kejujuran menjadi faktor paling penting bagi suatu hubungan. Apabila dia tidak jujur, sukar baginya mengelak daripada berlaku curang kepada kita. Apabila dia jujur, semakin hangat lagi hubungan cinta kita. Kejujuran yang disulami dengan kesetiaan membuahkan percintaan yang sejati. Jadi, dialah sebaik-baik pilihan.
5. Percaya Mempercayai
Setiap orang mempunyai rahsia tersendiri. Adakalanya rahsia ini perlu dikongsi supaya dapat mengurangkan beban yang ditanggung. Apabila kita mempunyai rahsia dan ingin memberitahu kekasih, adakah rahsia kita selamat di tangannya? Bagi mereka yang berjodoh, sifat saling percaya mempercayai antara satu sama lain timbul dari dalam hati nurani mereka. Mereka rasa selamat apabila memberitahu rahsia-rahsia kepada kekasihnya berbanding rakan-rakan yang lain. Satu lagi, kita tidak berahsia apa pun kepadanya dan kita pasti rahsia kita selamat. Bukti cinta sejati adalah melalui kepercayaan dan kejujuran. Bahagialah individu yang memperoleh kedua-duanya.
6. Senang Bekerjasama
Bagi kita yang inginkan hubungan cinta berjaya dan kekal dalam jangka masa yang panjang, kita dan dia perlu saling bekerjasama melalui hidup ini. Kita dan kekasih perlu memberi kerjasama melakukan suatu perkara sama ada perkara remeh ataupun sukar. Segala kerja yang dilakukan perlulah ikhlas bagi membantu pasangan dan meringankan tugas masing-masing. Perkara paling penting, kita dan dia dapat melalui semua ini dengan melakukannya bersama-sama. Kita dan dia juga dapat melakukan semuanya tanpa memerlukan orang lain dan kita senang melakukannya bersama. Ini penting kerana ia mempengaruhi kehidupan kita pada masa hadapan. Jika tiada kerjasama, sukar bagi kita hidup bersamanya. Ini kerana, kita yang memikul beban tanggungjawab seratus peratus. Bukankah ini menyusahkan?
7. Memahami Diri Kita
Bagi pasangan yang berjodoh, dia mestilah memahami diri pasangannya. Semasa kita sakit dia bawa ke klinik. Semasa kita berduka, dia menjadi penghibur. Apabila kita mengalami kesusahan, dia menjadi pembantu. Di kala kita sedang berleter, dia menjadi pendengar. Dia selalu bersama kita dalam sebarang situasi. Tidak kira kita sedang gembira ataupun berduka, dia sentiasa ada untuk kita. Dia juga bersedia mengalami pasang surut dalam percintaan. Kata orang, “lidah sendiri lagikan tergigit”, inikan pula suami isteri’. Pepatah ini juga sesuai bagi pasangan kekasih. Apabila dia sentiasa bersama kita melalui hidup ini di kala suka dan duka, di saat senang dan susah, dialah calon yang sesuai menjadi pasangan hidup kita.
8. Tampilkan Kelemahan
Tiada siapa yang sempurna di dunia ini. Tipulah jika ada orang yang mengaku dia insan yang sempurna daripada segala sudut. Pasti di kalangan kita memiliki kelemahan dan keburukan tertentu. Bagi dia yang bersedia menjadi teman hidup kita, dia tidak terlalu menyimpan rahsia kelemahannya dan bersedia memberitahu kita. Sudah tentu bukan senang untuk memberitahu dan mengakui kelemahan di hadapan kekasihnya. Malah, dia tidak segan mempamerkan keburukannya kepada kita. Misalnya, apabila dia bangun tidur ataupun sakit dan tidak mandi dua hari, dia tidak menghalang kita daripada melawatnya.Apabila kita dan dia saling menerima kelemahan dan sifat buruk masing-masing, memang ditakdirkan kita hidup bersamanya.
9. Kata Hati
Dengarlah kata hati. Kadangkala, manusia dikurniakan Allah deria keenam yang dapat mengetahui dan memahami perasaan pasangannya. Dengan deria batin ini juga kita dapat saling tahu perasaan masing-masing. Kita dan dia juga dapat membaca fikiran antara satu sama lain dan dapat menduga reaksi dan tindakbalas pada situasi tertentu. Apabila kita yakin dengan pilihan hidup kita, tanyalah sekali lagi. Adakah dia ditakdirkan untuk kita? Dengarlah kata hati dan buatlah pilihan. Serahlah segalanya pada ketentuan yang maha berkuasa.
10. Solat Istikharah dan Tawakkal
Jodoh dan pertemuan semuanya di tangan Allah SWT. Manusia hanya perancang di pentas dunia ini dan skripnya ditulis oleh yang maha esa. Adakalanya, dalam memainkan peranan sebagai pelakon, diberi petunjuk melalui mimpi atau gerak hati. Mimpi memang mainan tidur, tetapi apabila kita melakukan sembahyang Istikharah dan memohon supaya Allah memberikan petunjuk, insya-Allah dengan izinnya kita mendapat petunjukNya. Jika dia pilihan kita, buatlah keputusan sebaiknya. Jika tidak, tolaklah dia dengan baik. Semua yang kita lakukan ini adalah bagi mendapatkan kebahagiaan hidup di dunia. Setelah semuanya diusahakan, berserahlah kepadaNya dan terus berdoa. Ingatlah, nikmat di dunia ini hanya sementara.Nikmat di akhirat adalah kekal selamanya.

Sunday, 1 January 2012

MISS SOMEONE LOH

Asalammualaikum , waaa ary ny ade ctea nux ctea ckit . . haa . . nux taw ctea pea tgouk ahh tajuk at tas uhh . . huhuhu . . haa. . miss some one ann .. ann . . ?? hahaha . . msty lea smua manusia msty seseownk yanx speacial toi ta ?? 4 me pling special that my baby gurl lea.. my bff lea. .. NUR ATIKAH BINTI AZZEMI ..rndu dy sgt-2 . .haa. . npea dy lmea ta call aq ?? dy bz kea ?? ary 2 aq jnjy nux p jmpa dy tpy x smpay cbb kak aq nux guna mto ha. . wndu dy sgt2 . . umm . .byla ley aq jmpa dy ny .. dy sgt-2 ny . . taley tahan wndu da ny. . hahaha . . dy wndu kad aq kea ta pown tataw. . happy new year nah sygs . . love u n miss u sgt2 . . aq hope sgt2 unx ade azam baru yanx terbaeekk tok dri unx oke..love u sgt-2 . . unx jgn amik aty aw law aq ta p jmpa unx cbb a bz ja ta spt nux jmpa.. unx jga dri lelok taw. . tamaw curank-2 . . syg unx gila vavi oo . . wlau pun aq ta call o mcj unx ta bmaksud aq lupakan unx la sygs u jgn  lea isau oke..  mmmuuuaaahhh . .

loveumybestfriendforever !!
 

OUTING WIFT MY LOVELY TWISZ


 HAAA. . ny ceq kuaq mkn nan depa nan fmly depa ha .. ceq dah agap dep ny cam family ceq dah ha.. cyank dypa sgt2. . ta ley jauh nan dy ny . .cyg sgt-2 . tataw lea npea mgkin 1 pala kod ha. . hehehe . . nux buad cm nea cygs pnya psai sguh buad pa sja  .. hahaha . . ny had adx. . jap yanx kakak yanx ny lax. .

ha , ny la kakak kdpa yanx tdyh uhh comey an . .dypa ny sweet-2 cm gula ja..loe dypa sgt-2 . tataw la npa ceq sygs depa sgt2. .huhuhu.. . bukan les oke. . pape pown syg korank lo . . jga dri baik2 . .pape pown jadi kita ttap brsama . .suka duka kita tempohi selama kita knai ny kan . . huhu

lovethemsomuch !!

SELAMAT TAHUN BARU !!

 selamat ta0n baru pdea smua yanx mgenal ceq , NUR SHARINAH BINTI MOHAMED SHARIFF ataw lbeh di knali sbgai eyyna . . ceq nux ucap kan happy new kpda smua kwn-2 seperjuangan ceq slama ceq mseh d perlukan d dunia ny . .alhamdullilah ceq bersyukur kehadrat ilahi bahawasa nya tadax pape pown blaku pda ta0n 2012 ny . .harp-2 ramalan-2 yank diownk buad smua t0e ta btoi . . ceq happy sgt-2 cbb wlau pown ta smpai nux smbut happy new year smea-2 nan ownk yanx ceq cyg tpy ceq dan jumpa dy 2 hary sblum new year . . happy sgt-2 cbb lma ta jmpa cbb bz 24 jam nan kja tpy tapa.. ceq paham dy bz kja..ceq harap smua kwan2 ceq ada azam baru pada ta0n 2012 ny haa . . azam ta0n baru ceq nux tumpukan kja n jadi pkerja yanx terbaik n ceq harap ceq nux tunank . . insyallah ceq cuma merancank allah yanxtentu kan smua uhh . . tpy tapa jodoh ta kemana btoi ta ?? pape pown ceq harap ampa doakan yanx terbaik untok ceq nah . .

loveuallsodammuch . . .!!!